Oppdater og legg til prosjektinformasjon
En guide til å legge til/redigere prosjektopplysninger, legge inn prosjektbilde og administrere medlemmer.
Planlegger og forslagsstiller kan endre prosjektopplysninger. Når informasjonen er fullstendig og oppdatert, slipper du å legge den inn på nytt ved opprettelse av korrespondanse, da feltene automatisk fylles ut med data fra prosjektet.
For å endre opplysninger, klikk på blyantikonet øverst til høyre på oversikts-siden for å åpne endringsvisningen av prosjektet.

Her finner du tre faner: "Om prosjektet", "Prosjektbilde" og "Medlemmer".
Om prosjektet
Her kan du fylle inn informasjon om prosjektet og endre prosjektets status, for eksempel om det skal legges på pause.
Prosjektbilde
Her kan du legge til eller endre prosjekt-bildet som vises i topp-området (headeren).
Medlemmer
Her får du en oversikt over alle medlemmer og inviterte personer i prosjektet.
Du kan invitere nye brukere, oppdatere roller og fagfelt for eksisterende medlemmer, samt fjerne medlemmer fra prosjektet.